CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, July 11, 2009

::syurga cinta::




Jodoh ada tiga jenis jodoh.


Jodoh dari Syaitan… berkenalan, berpegangan tangan, buat maksiat, mengandung lalu bernikah.

Jodoh dari Jin… berkenalan, bertepuk sebelah tangan, lalu dibomoh dan disihirkan sebelah pihak sampai tunduk mengikut kemahuan lalu bernikah.

Jodoh dari Allah… cinta berputik, masuk meminang dan langsung bernikah, itulah SYURGA CINTA.


4 buah fikiran:

DLatum said...

hahaha..

aina atiqah melambatkan dirinya...

post cenggitu aku tgok kt blog org lain dh berkurun2 lamenyer dh...

huahuahua...

tu la..update xajak aku join...
klu ko ajak pon aku xnk..heheehe...

kedekiang said...

eleh....lntakla..time aku tgk cite tu...hg sebok gak tumpang sekaki... haha...irhamm..irhamm...ske adik hadziq...ngee..

DLatum said...

eleh..xnak ngaku gak yg hg tu lmbt..

wakakakakatak....
aina..aina...
klu nk tahu, aina ni kan..(hehehe)
dia xabes2 ulang..jodoh ada tiga jenis..jodoh ada tiga jenis...adoiyai...apa maknanya tu aina???

K.E.D.E.K.I.A.N.G said...

lntak la...aku mls nk layan ko...dak kecik!!!!